Ydelser

Caretaker er en ren dansk løsning, der bygger på mere end 25 års erfaring med såvel facilities management, som med implementering af it-løsninger. Vi udvikler løbende på vores it-løsninger i samarbejder med vores kunder. Så hos os får du en komplet løsning og ikke kun et nyt it-system. 

En af vores styrker er, at vi varetager kundens interesser, men også udfordrer kunden under hele processen fra idé til igangsætning. Samtidig med at vi rådgiver de kunder, som savner løsninger og hjælper dem med at indfri det fulde potentiale.
Caretaker er et it-system der understøtter facilities management i alle slags organisationer med egen ejendomsportefølje. Caretaker bruges hos ejendomscentrene i en bred vifte af organisationer – kommuner, regioner, boligforeninger, detailhandel, infrastrukturejere m.fl.
Samtidig tilbyder Caretaker konsulentbistand til udviklingen af facilities management i organisationen. Vores konsulenter tager udgangspunkt i den enkelte kundes behov og er med hele vejen gennem implementeringen, så kunderne udvikler deres egne løsninger, der er brugbare i deres egen organisation.

Vi tilbyder bl.a. rådgivning og konsulentbistand til:

  • Analyse og kortlægning af arbejdsgange og procedurer i ejendomscentret. Hvor er mulighederne for at digitalisere og hvad er cost-benefit. I hvilket tempo og i hvilken rækkefælge er det optimalt at introducere ændringerne.
  •  At rådgive kunderne ved opsamlingen og registreringen af data, og hjælper dem med til at afklare, hvilke behov de har for en bedre udnyttelse af data. Vi skaber indsigt i data, da data rummer viden og giver muligheder for ressourceoptimering, nye indsigter, bedre beslutningsgrundlag og udvikling af services og arbejdsprocedurer.
  • Implementeringen af faste procedurer for best practice af bygningsvedligehold for at hæve datakvaliteten, skabe et solidt overblik over ejendomsporteføljen, og dermed et valid grundlag for økonomiske analyser og forespørgsler.

Vi tilbyder løbende kurser og workshops i Caretaker:

  • Grundkurser som starter fra grunden med at gennemgå systemet og de forskellige begreber, og arbejder med øvelser i vores kursusdatabase. Et grundkursus kommer igennem alle faser i oprettelse og vedligehold af data, og er opbygget, så man kommer til at arbejde med kendte problemer og krav.
  •  Workshops som henvender sig til erfarende brugere af Caretaker, hvor vi inviterer og samler erfagrupper i mindre gruppering med fælles faglige interesseområder, med det formål at udvikle sig fagligt gennem erfaringsudveksling og videndeling.
  •  I samarbejde med kunden tilrettelægger vi også undervisning, hvor indholdet er skræddersyet til den enkelte organisation, og hvor der tages udgangspunkt i organisationens egne data og best practices.

Vi udvikler løbende på vores it-løsninger i samarbejder med vores kunder:

  • Vores konsulenter tager udgangspunkt i den enkelte kundes behov og er med hele vejen gennem implementeringen af it-løsningen. It-implementeringen er en fast del af vores opstartspakke, så prisen er fast og kendt på forhånd.
  •  Vores support-konsulenter hjælper dig hurtigt videre i det daglige arbejde, hvis du har udfordringer ved at anvende programmet. Hotline-support er dækket af din serviceaftale.
  •  Vores support-konsulenter er samtidig dem, som arbejder med udviklingen af vores moduler. Det betyder, at der ikke er så langt fra idé til udførelse i det daglige. Mange af detaljerne og finesserne i modulerne er således opstået og udviklet i et samarbejde med vores kunder.